Companyies amb les quals operem
Agbar gestiona el subministrament d’aigua de més d’1 milió de llars, empreses i administracions en més de 250 municipis de Catalunya i les Balears. És una companyia de referència en la gestió de l’aigua i la innovació, amb un ferm compromís amb la protecció de l’entorn i la millora la qualitat de vida de les persones.
És l’empresa publicoprivada que s’encarrega del servei de sanejament i depuració d’aigües residuals per retornar-les al medi natural o per reutilitzar-les. Ofereix servei a prop de 3 milions de persones amb absolutes garanties sanitàries als municipis de l’àrea Metropolitana de Barcelona.
Gestiona el servei d’aigua a 50 municipis de Catalunya i Aragó, ha construït i gestiona plantes dessalinitzadores d’aigua de mar i depuradores d’aigües residuals, juntament amb diversos negocis, com ara la reutilització d’aigua regenerada i la producció i distribució d’energia elèctrica.
SOREA és una empresa del sector del medi ambient que fa més de 50 anys que ofereix un servei de subministrament d’aigua de qualitat a pràcticament 300.000 llars de Catalunya. Gestiona tots els processos relacionats amb el cicle integral de l’aigua, així com els relacionats amb la gestió de les xarxes de clavegueram, la depuració de l’aigua residual i el retorn al medi natural.
"AMB TU"
Les persones al centre de la nostra gestió
A Agbar, oferir el millor servei sempre ha estat una prioritat, apostant per un model de gestió que situa les persones en el centre de la nostra tasca. Per això, hem posat a disposició de la ciutadania una atenció multicanal que s’adapta a les necessitats dels diversos tipus de clients.
En aquest procés de millora contínua, hem llançat “AMB TU”, juntament amb Fundació SERES i diverses organitzacions locals. “AMB TU” està centrat a garantir que tots els clients, sense excepció, puguin accedir als nostres serveis i, sobretot, assegurar una bona atenció a les persones en situació de vulnerabilitat, amb l’objectiu d’identificar les barreres digitals, de comprensió, d’accessibilitat o econòmiques, i oferir “solucions excepcionals per a situacions excepcionals.
Customer Counsel, en defensa dels consumidors
Per potenciar el diàleg i el compromís amb les persones, a Agbar comptem amb la figura del Customer Counsel. Aquesta figura manté un diàleg fluid i teixeix aliances amb organismes públics i privats que protegeixen els drets dels consumidors.
Atén reclamacions de la ciutadania i fa mediació per aconseguir solucions justes. A més, ens permet disposar d’informació sobre les principals preocupacions de les persones respecte a la prestació del servei d’aigua i advoca perquè les empreses siguin cada dia més properes a les expectatives de la ciutadania.
Des del 2011 fa mediació entre particulars i subministradores
Analitza de manera personalitzada
cada reclamació que rep dels clients en desacord amb la resposta rebuda per l’empresa.
Promou la mediació
entre els ciutadans i l’empresa gestora del servei.
Contribueix a l’última opció amigable
al si d’Agbar, per respondre a la reclamació i trobar-hi una solució.
Actua amb imparcialitat,
transparència en la gestió, confidencialitat de la informació i independència respecte a les àrees de gestió.
Potencia el diàleg
i el compromís amb les persones.
Proposa accions de millora
a les empreses, i canvis en els seus procediments encaminats a incrementar la satisfacció dels ciutadans.